دستگاه طعم‌ زن مایع یا لووک مخصوص طعم زنی انواع خشکبار و آجیل پسته، تخمه، بادام، فندق و همه مغزها و خشکبار است. دستگاه طعم‌ زن نوآوران ماشین به شکل طعم زنی مایع عمل می کند. دستگاه طعم‌ زن نو آوران ماشین دارای مشخصات زیر است:

مشخصات دستگاه لووک (طعم زن مایع)

ابعاد دستگاه اندازه طول دستگاه: 120 سانتیمتر
اندازه عرض دستگاه: 80 سانتیمتر
اندازه ارتفاع دستگاه: 180 سانتیمتر
برق مصرفی 1.5 کیلووات
220 الی 380 ولت تک فاز و سه فاز
ظرفیت تولید 500 کیلوگرم در ساعت
کاربرد جهت طعم زنی با آب نمک، زعفران، گلپر و طعم دهنده های مختلف دستگاه دارای مخزن استنلس استیل می باشد.

 

توضیحات

موارد استفاده از دستگاه طعم‌ زن مایع

دستگاه طعم‌ زن مایع مخصوص طعم زنی با آب نمک ، زعفران ، گلپر و طعم دهنده های مختلف مانند لیمو ، سرکه و … با مخزن استنلس استیل برای انواع آجیل و خشکبار از قبیل پسته ، تخمه ، بادام و … کاربرد دارد.

جنس مخزن کاملاً استنلس استیل می باشد.

ظرفیت تولید  این دستگاه

این دستگاه از 2000 الی 5000 کیلو گرم برای  یک شیفت کاری ظرفیت دارد که شما میتوانید با توجه به این ظرفیت اقدام به تولید محصولات مورد نظر خود نمایید.

شما میتوانید با استفاده از ظرفیت تولید این دستگاه محصولات خود را با یک سرعت مناسب تولید نموده و به بازار ارائه نمایید.

سفارش دستگاه طعم زن

شما مشتریان گرامی، جهت سفارش دستگاه طعم‌ زن و یا اطلاع از سایر ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه طعم دهی با شماره تلفن کارشناسان فروش ما ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ شرکت نوآوران ماشین نوتریکا تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده فرایند تولید و ساخت دستگاه های ما در صورت تمایل به بازدید حضوری با ما تماس بگیرید تا مقدمات بازدید شما عزیزان را فراهم کنیم.

همچنین در صورت داشتن سوال درباره دستگاه های تولید شده توسط شرکت نوآوران ماشین نوتریکا میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید برای راه اندازی خط تولید خود و یا بهینه سازی آنها از تجربیات و دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت استفاده نمایید.

شرکت نوآوران به صورت دائم دستگاه طعم‌ زن را از نظر کمی و کیفی زیر نظر کارشناسان مورد بررسی قرار می دهد تا همواره بهترین دستگاه را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه لووک (طعم‌ زن مایع)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *