مشخصات دستگاه خشک کن تک کابین (کابینتی)

دستگاه خشک کن تک کابین (کابینتی) طراحی شده توسط نوآوران ماشین مناسب جهت خشک کردن انواع میوه و سبزیجات و قارچ بصورت گازی یا برقی در 15 طبقه

قیمت دستگاه خشک کن تک کابین (کابینتی) به ریال (قیمت در سال 1402): 1,200,000,000 معادل 120 میلیون تومان

برای سفارش با ما تماس بگیرید

ابعاد دستگاه طول: 250 سانتیمتر

عرض: 100 سانتیمتر

ارتفاع: 230 سانتیمتر

برق مصرفی 1.5  کیلو وات تک فاز 220 ولت
نوع هیتر برقی یا مشعل گازی یا گازوئیلی با قدرت 8000 کالری
ظرفیت تولید 200 الی 300 کیلوگرم محصول تازه در هر بار استفاده
امکانات دو واگن که دارای 36 الی 50 سبد گالوانیزه بوده با توری پلاستیکی از نوع پلی اتیلن نسوز مخصوص مواد غذایی

 

با خواندن این مشخصات قبل از خرید دستگاه خشک کن تک کابینتی اگر سوالی برای شما پیش آمده است میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را هدایت کنند. برای تماس با مشاورین ما کافیست با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید. اگر نیاز به بازدید به صورت حضوری را دارید این موضوع را با مشاورین ما در میان بگذارید.

خرید دستگاه خشک‌ کن تک کابینتی

اگر به دنبال خرید این محصول هستید کافیست از همین بخش با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما صحبت کنید. در سریع ترین زمان ممکن محصول شما آماده ارسال خواهد شد. از ابتدای مراحل خرید تا انتها همراهتان هستیم. به دنبال خرید محصولات دیگر هستید؟ روی لینک خرید دستگاه خشک کن بزنید.

توضیحات

دستگاه خشک کن تک کابین (کابینتی) میوه و سبزیجات کابینتی؛ شرکت نواوران ماشین تولید کننده دستگاه خشک‌ کن تک کابینتی میوه و سبزی جات است. تولیدات این شرکت از نوع خشک کن کابینتی و کانتینیوس ( خشک کن های تونلی) بوده و مناسب برای محیط های کارگاهی و صنعتی میباشد.
خشک کردن مواد غذایی از قدیم الایام در بین تمام کسانی که با پخت و پز سر و کار داشتند، مرسوم بوده است. با مکانیزه شدن بخش های مختلف صنایع غذایی، سیستم های خشک کن نیز روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر شده اند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه خشک کن تک کابین (کابینتی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *