موارد استفاده دستگاه خشک کن دو کابینی:

دستگاه خشک‌ کن دو کابینتی مخصوص خشک کردن انواع میوه جات، سبزیجات  قارچ، گاهان دارویی و صنایع شیمیایی.
با مشعل گازی و یا گازوئیلی با مصرف 10 – 20 لیتر در ساعت در مدلهای مختلف و یا المنت برقی.
این خشک کن ها به عنوان ماشین های خشک کن چند منظوره برای تنوع بالای محصول و ظرفیت های کم و متوسط در مقیاس صنعتی ساخته می شوند . کاربردهای وسیع این خشک کن ها در صنایع تبدیلی محصولات باغی و غذایی و نیز در صنایع شیمیایی می باشد.
خشک کردن انواع میوه جات ، سبزی ها ، گیاهان دارویی و … در ظرفیت های متوسط توسط این ماشین ها انجام می شود. دمای به دقت تنظیم شده ، گرمایش غیر مستقیم ، استفاده از هوای پاک و فیلتر شده ، اتوماسیون کامل ، کیفیت بسیار خوب محصول خشک شده ،و … از ویژگی های این خشک کن ها می باشد.
بارگیری خشک کن های کابینی بصورت بچ انجام می شود بدین معنی که ماده خام مرطوب روی سینی های مخصوص بارگیری شده و توسط واگن ها به داخل فضای خشک کن هدایت می گردد.
پس از تنظیم دما ، رطوبت و غیره فرآیند خشک کردن آغاز می شود و پس از طی زمان معینی با دریافت سیگنال مخصوص ، پایان می یابد . در این بازه زمانی تغیرات دما ، جریان هوا ، و … می تواند بصورت دستی یا کاملاً اتوماتیک صورت گیرد.

مشخصات فنی دستگاه خشک کن دو کابینی:

عملکرد ابعاد سانتی متر برق مورد نیاز توان برق مصرفی وزن دستگاه
الکترومکانیک طول      280
عرض     100
ارتفاع   200
تکفاز یا سه فاز
(220-380 ولت)
5 – 8 – 12
کیلو وات در ساعت
500 کیلو گرم

خرید دستگاه خشک کن دو کابین:

برای خرید دستگاه خشک‌ کن میوه و سبزی میتوانید از طریق تماس با شرکت نوآوران ماشین با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ سفارش دهید و یا با مراجعه به دفتر کارخانه ضمن یازدید از فرایند تولید ما، نسبت به ثبت سفارش و عقد قرارداد خرید دستگاه خشک‌ کن دو کابینتی اقدام نمایید.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه خشک‌ کن دو کابینتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *