دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب برای خشک کردن انواع سبزی است. این دستگاه تماما به صورت اتوماتیک و در شرکت نوآوران ماشین نوتریکا طراحی شده است.

توضیحات

دستگاه خشک کن میوه و سبزی

نحوه عملکرد و کارایی دستگاه خشک کن میوه و سبزی:

این دستگاه به صورت الکترومکانیک بوده و سیستم حرارتی خشک کن سبزی صنعتی به چند نوع، برابر با سلیقه مشتری و مصرف کننده با مشعل گاز سوز و یا گازوئیل سوزو  است.
کوره ماشین از جنس استنلس استیل مرغوب ومقاوم در برابر حرارت بالا است و ماندگاری حرارت در کابین خشک کن به وسیله دو جداره بودن دستگاه خواهد بود تا بتواند با حداقل سوخت مصرفی داخل کابین را تا دمای دلخواه برای خشک نمودن محصول فراهم کرد.
حرارت حاصل از سوخت و یا المنت برای خشک نمودن محصول در دستگاه فوق به صورت غیر مستقیم و یکسان در تمامی محفظه خشک کن صنعتی به گردش در می آید تا محصول و یا محصولات با بهترین کیفیت تخلیه آب شده و با رنگی مطلوب حاصل از یکنواختی گردش هوا با حفظ شکل ظاهری آماده برای مراحل بعدی شود.
ماشین خشک کن کابینتی دارای چند واگن بنابر سفارش مشتری بوده که هر واگن دارای قفسه هایی است که برای جای دادن محصول با جنس توری جهت گردش هوا در تمامی قفسه ها تولید میشود.
هر واگن این محصول به صورت کشوئی و یا چرخ دار است تا هنگام تخلیه محصول خشک شده بتوان به ساده ترین شکل ممکن تمامی محصول را برای بسته بندی ویا پودر نمودن به بیرون از خشک کن انتقال داد.
کیفیت سبزی و محصولات خشک شده توسط دستگاه خشک کن به صورتی بوده است که محصول را میتوان به صورت بسته بندی در معرض دید مصرف کننده گذاشت.

سفارش دستگاه خشک کن 

همچنین برای مشاهده فرایند تولید و ساخت دستگاه خشک کن میوه و سبزی در صورت تمایل به بازدید حضوری با ما تماس بگیرید تا مقدمات بازدید شما عزیزان را فراهم کنیم. شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت و سایر شرایط با ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید تا از تخصص کارشناسان ما برای راه اندازی خط تولید، اصلاح و یا بهبود آن از مشاوره متخصصین ما استفاده نمایید. نوآوران ماشین بزرگترین تولیدکننده دستگاه با تنوع ماشین آلات متنوع و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش ویژه خود شما را کسب و کارتان یاری میکند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه خشک کن میوه و سبزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *