در انتهای خط تولید، در زمانی که بسته های آماده شده باید در داخل جعبه قرار بگیرند و راهی مقاصد خود شوند؛ وجود یک دستگاه الزامیست. دستگاه نوار نقاله از مهم ترین دستگاه های یک خط تولید کاملا مکانیزه و اتوماسیون شده است. با خرید دستگاه نوار نقاله جلوی بسته‌ بندی به راحتی می توانید آخرین تکه پازل خط تولید مکانیزه خود را به دیگر دستگاه های خود اضافه کنید و نهایت استفاده را ببرید.

برای سفارش با ما تماس بگیرید

قیمت دستگاه به ریال (1402): 300,000,000 معادل 30 میلیون تومان

مشخصات فنی دستگاه نوار نقاله جلوی بسته‌ بندی

ابعاد دستگاه طول: 200 سانتیمتر
عرض: 100 سانتیمتر
ارتفاع” 120 سانتیمتر
برق مصرفی 0.37 کیلو وات
220 الی 380 ولت
تک فاز و سه فاز
وزن دستگاه 100 کیلوگرم
جنس تسمه PVC و تسمه مدولار

ویژگی ها و کاربردهای این دستگاه

قبل از خرید دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی این چند خط را با ما باشید. شرکت نواوران ماشین به عنوان طراح ، سازنده و صادر کننده ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ، دستگاه نوار نقاله دستچین را برای حبوبا ت و خشکبار تولید نموده، این دستگاه قابلیت افزایش ظرفیت بدون هیچ گونه محدودیتی را دارا میباشد. دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی یکی از متعلقات خط بسته بندی است. وظیفه این دستگاه انتقال بسته های نهایی از زیر دستگاه به روی میز کار جهت چیدمان در کارتن است.

میتوان گفت دستگاه بالابر نقاله آخرین دستگاه خط بسته سلفونی گرانولی و پودری است.

اگر بعد از خواندن این موارد بازهم سوالی دارید کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید. شماره مشاورین ما برابر است با ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷

خرید دستگاه نوار نقاله

اگر قصد خرید این محصول را دارید کافیست با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما از ابتدای مراحل خرید تا انتها همراه شما خواهند بود تا تجربه این خوب از خرید و مصرف آخرین تکه پازل خط تولید خود را داشته باشید. اگر به دنبال دیگر محصولات در دسته بندی بالابر هستید؛ کافیست روی لینک خرید بالابر بزنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه نوار نقاله جلوی بسته‌ بندی (نوار جلوی بسته بندی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *