نوار نقاله بازرسی

نوار نقاله بازرسی محصول، به دستگاهی اطلاق میشود که محصولات پس از تولید و فرآوری بر روی آن قرار گرفته و با یک سرعتی ثابت از جلوی بازرس و بازبین کیفی عبور میکنند. در واقع وظیفه اصلی این نوار کنترل چشمی کیفیت محصولات (عمدتا حبوبات) توسط نیروی انسانی است. نام دیگر نوار نقاله بازرسی نوار نقاله دستچین است.

در واقع بعد از فعالیت بوجاری حبوبات ، مواد اولیه وارد دستگاه بالابر کاسه ای شده و درون دستگاه نوار نقاله ی دستچین یا همان نوار بازرسی حبوبات ریخته میشوند. این نوار با سرعتی متناسب با روند کاری خط تولید، مواد در حال تصفیه رو بر روی نواری به طول ۴ متر و عرض ۴۰ سانت منتقل میکند.

توضیحات

نحوه کار با این دستگاه  چگونه است؟

در این بین یک یا دو کارگر محصولات را کنترل میکنند تا اگر دانه ای کیفیت لازم برای بسته بندی را نداشته و یا سنگ و ریگی از مرحله ی بوجاری عبور کرده است، از خط تولید خارج شود و حبوبات آماده برای انتقال به آخرین مرحله ی خط تصفیه ی حبوبات ، یعنی دستگاه پولیش حبوبات منتقل شوند.

این دستگاه  به شما کمک میکند تا با غربالگری صحیح محصولات خود بتوانید با ارائه محصولات با کیفیت به بازار ارائه دهید تا رضایت مخاطبان خود را بدست آورید

شرکت نو آوران ماشین بزرگترین تولید کننده انواع نوار نقاله و یا همان نوار نقاله دستچین با کیفیت عالی و متناسب با نیاز مشتری میکند.

خرید نوار نقاله بازرسی

شما مشتریان گرامی میتوانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان خبره شرکت نوآوران برای سفارش هرگونه دستگاه مورد نظر اقدام نمایید. نوآوران ماشین با ساخت محصولاتی کاملا با کیفیت بالا به مشتریان عزیز کمک میکنند تا بتوانند خط تولید خود را راه اندازی کرده و اقدام به ارائه محصولات به بازار شوند. شما میتوانید برای خرید و یا سفارش میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید تا در صورت هرگونه سوال از راهنمایی کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوار نقاله بازرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *