دستگاه بسته‌ بندی پودری (سلفونی) نوآوران ماشین مناسب جهت بسته بندی تمام اتوماتیک مواد پودری از قبیل آرد، پودر کاکائو، پودرهای شیمیایی ادویه جات و … .

قیمت ماشین بسته‌‌بندی پودری به ریال (در سال 1402): 2,350,000,000 معادل 235 میلیون تومان

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی پودری (سلفونی)

ابعاد دستگاه اندازه طول دستگاه: 180 سانتیمتر
اندازه عرض دستگاه: 130 سانتیمتر
اندازه ارتفاع دستگاه: 290 سانتیمتر
برق مصرفی 3 کیلووات
220 الی 380 ولت تک فاز و سه فاز
وزن دستگاه 1800 کلیوگرم
سرعت بسته بندی 20 الی 35 بسته در دقیقه
وزن بسته 10 گرم الی 1100 گرم (1 کیلو و 100 گرم)
امکانات دستگاه سیستم های دیجیتالی PLC، HMI
مانیتور منو فارسی (لمسی)
سیستم عیب یاب اتوماتیک، مجهز به سیستم کنترل دور موتور و …
کاربردهای دستگاه بسته بندی پودری بسته بندی انواع محصولات پودری مانند ادویه جات، آرد، پودرهای دارویی، پودرهای شیمیایی، پودر قهوه، نسکافه، ژله و …
لفاف بسته بندی

 

سلفون صدفی، پلی استر، فویل آلومینیوم و اکثر لفاف هایی که بصورت رولی هستند.

 

توضیحات

مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات از طریق شماره  ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ با ما تماس بگیرند. ضمن اینکه نوآوران ماشین آمادگی دارد در صورت تمایل مشتریان کاتالوگ محصول را برای ایشان ارسال نماید. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با حضور در محل کارخانه از فرایند تولید دستگاه بسته‌ بندی پودری (سلفونی) بازدید به عمل آورید.

دستگاه‌های بسته‌بندی پودری سلفونی به عنوان یکی از تجهیزات مهم در صنعت بسته‌بندی محصولات پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با استفاده از فیلم سلفون، پودرها را در بسته‌های محکم و مقاوم در برابر عوامل خارجی می‌بندند.

دستگاه بسته‌ بندی پودری (سلفونی) معمولاً شامل سیستم‌های مختلفی هستند که عبارتند از:

  1. قسمت تغذیه مواد پودری: این قسمت مسئول تغذیه پودر به دستگاه است و باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که به‌طور دقیق مقدار مورد نیاز از پودر را ارائه کند.
  2. قسمت بسته‌بندی سلفون: این بخش شامل سیستم‌های بسته‌بندی است که فیلم سلفون را برش می‌زند و آن را به گونه‌ای مرتب و محکم به دور محصول پودری می‌پیچاند.
  3. سیستم‌های کنترل: این دستگاه‌ها دارای سیستم‌های کنترل پیشرفته هستند که میزان پر کردن، برش سلفون، و سایر عملیات را به‌طور دقیق کنترل می‌کنند.
  4. قسمت سیستم هواکش و ترمیم گر: برخی از دستگاه‌ها دارای سیستم‌هایی هستند که هوا را از داخل بسته خارج کرده و سپس آن را محکم می‌کنند تا بسته نهایی بسیار محکم و با کیفیت تر خلق شود.
  5. پنل کنترل: این دستگاه‌ها دارای صفحه نمایشی هستند که اطلاعات مربوط به عملکرد دستگاه و پارامترهای تنظیمی را نمایش می‌دهد.

استفاده از دستگاه بسته‌بندی پودری سلفونی باعث افزایش کیفیت بسته‌بندی، افزایش دقت در توزین مواد، و افزایش سرعت تولید می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته‌ بندی پودری (سلفونی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *