دستگاه بلانچر شستشو

دستگاه بلانچر شستشو یکی از محصولات شرکت نوآوران ماشین است. شرکت نوآوران ماشین تولید کننده دستگاه بلانچر شستشو است که مخصوص شستشوی اتوماتیک انواع میوه و سبزی جات ، قارچ سیب زمینی صیفی جات و… است.
این دستگاه در خط تولید و فرآوری سبزی خشک و سرخ شده، سبزی خرد شده ی تازه، میوه خشک، تولید چیپس سیب زمینی، فرآوری گیاهان دارویی، تولید صنعتی ترشی و سالاد و … کاربرد دارد.

این محصول با دقت بسیار بالا و کمترین خطا به شما کمک میکند تا عملیات شستشوی خود را به راحتی انجام دهید.

مشخصات فنی دستگاه بلانچر:

ابعاد: طول ۱۸۰ عرض ۱۰۰ ارتفاع ۱۵۰ سانتیمتر
برق مصرفی دستگاه: ۱٫۵ کیلووات
ظرفیت شستشو : ۱ تن در ساعت
کاربرد دستگاه: شتسشوی اتوماتیک انواع میوه جات، سبزیجات، صیفی جات ، قارچ، سیب زمینی و …
بدنه و تمامی بخش هایی که در دستگاه بلانچر با مواد غذایی در ارتباط هستند از جنس تمام اسنتلس استیل بوده و تمامی استاندارد های لازم جهت تولید مواد غذایی در آنها رعایت شده اند. استفاده از استنلس استیل در دستگاه باعث استحکام بیشتر، مدت زمان ماندگاری بیشتر است که به شما کمک میکند تا در زمان طولانی تری نسبت به مشابه این دستگاه با جنس دیگری استفاده نمایید.

توضیحات

خرید اینترنتی دستگاه بلانچر

نوآوران ماشین با استفاده از تجربیات متخصصین خود در زمینه تولید دستگاه این امکان را به شما میدهد تا با توجه به نیاز مشتریان اقدام به ارائه دستگاه با بالاترین کیفیت و بهترین مواد کند. شما میتوانید برای خرید آنلاین این محصول از سایت نوآوران اقدام کنید.

همچنین در صورت تمایل میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از تجربیات آنان در زمینه خرید، راه اندازی و گسترش دستگاه های خود اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه و سایر دستگاه های مشابه مانند خط تولید چیپس سیب زمینی میتوانید با شرکت نو آوران ماشین تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بلانچر شستشو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *