نبود دستگاه سرخ کن صنعتی یکی از جمله چالش هایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم که به دلیل سرعت عمل نیرو های انسانی در زمان سرخ کردن به روش سنتی است. همان روشی که برای سرخ کردن چند کیلو پیاز ساعت ها از زمان از ما گرفته می‌شود تا بتوان خروجی کار را داد.

ما برای شما بهترین راه حل را قرار داده ایم! با خرید دستگاه سرخ کن صنعتی با خیالی آسوده انواع سبزیجات، پیاز و… را به راحتی در خط تولید پیاز سرخ شده سرخ کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. با کمک این دستگاه بیزنس خود را خودکار کنید و از پرداخت اضافه صرف نظر کنید. در ادامه ویژگی های این محصول را برای شما شرح میدهیم. تا پایان همراه ما باشید.

مشخصات دستگاه سرخ کن سبزی

قبل از خرید دستگاه سرخ کن سبزی بهتر است به طور کامل اطلاعات و مشخصات آن را دقیق بخوانید و در صورت بروز سوال با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا تجربه این خوب از خرید خود داشته باشید.

این دستگاه دارای پاتیل به قطر 120و عمق 35سانتیمتر دارای اجاق 4شعله دارای عایق پشم سنگ دارای همزن اتومات بقیه لوازم دستگاه استیل می باشد ظرفیت دستگاه به نوع محصول مصرفی بستگی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. سبزیجات مورد استفاده عموماً از نوع برگی و ریشه دار هستند و به نیروی انسانی نیازی ندارند. بدنه ی داخلی دستگاه سرخ کن از جنس تمام استنلس استیل است. دستگاه سرخ کن سبزیجات مجهز به سیستم هشدار افزایش حرارت می باشد و دستگاه سرخ کن از سیستم کنترل روغن استفاد می نماید.دستگاه سرخ کن سبزیجات قابلیت تنظیم درجه حرارت آب و روغن را دارا بوده و قابلیت جابجایی آسانی دارد.

کاربردهای دستگاه سرخ کن 

با استفاده از دستگاه سرخ کن به راحتی میتوانید انواع سبزی ، پیاز و دیگر محصولات مورد نیاز خود را سرخ کنید و برای مصرف مشتری به مرحله بعدی هدایت کنید.

توضیحات

دستگاه سرخ‌ کن سبزی

برای خرید دستگاه سرخ‌ کن سبزی کافیست بعد از خواندن مشخصات کامل این محصول در همین صفحه با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

همچنین برای مشاهده فرایند تولید و ساخت دستگاه های ما در صورت تمایل به بازدید حضوری با ما تماس بگیرید تا مقدمات بازدید شما عزیزان را فراهم کنیم.

در صورت داشتن سوال درباره دستگاه های تولید شده توسط شرکت نوآوران ماشین نوتریکا میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین میتوانید برای راه اندازی خط تولید خود و یا بهینه سازی آنها از تجربیات و دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت استفاده نمایید.

شرکت نوآوران به صورت دائم تمامی دستگاه های خود را از نظر کمی و کیفی زیر نظر کارشناسان مورد بررسی قرار میدهد تا همواره بهترین دستگاه را در اختیار مصرف کننده قرار دهد تا شما مشتری گرامی با خیالی راحت بهترین محصول را در اختیار خود داشته باشید. اگر به دنبال تهیه دیگر محصولات خط تولید پیاز سرخ شده هستید روی این لینک کلیک کنید.

دستگاه سرخ‌ کن سبزی یک دستگاه مهم در خط تولید سبزیجات سرخ شده

دستگاه سرخ‌کن سبزی یک قسمت حیاتی در خط تولید سبزیجات سرخ شده است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی سرخ‌کردن، به سبزیجات مختلف امکان می‌دهد تا به طور یکنواخت و با کیفیت درست به حالت سرخ شده تبدیل شوند. این فرآیند سرخ‌کردن، به دلیل افزایش طعم و عطر، افزایش ماندگاری و ایجاد تغییرات ساختاری در سبزیجات، آن ها را به یک محصول با ارزش افزوده بالا تبدیل می‌کند.

این دستگاه همچنین به عنوان یک قسمت اصلی در فرآیند اتمام خط تولید عمل می‌کند، زیرا سبزیجات سرخ شده آماده برای بسته‌بندی و توزیع به بازار می‌شوند. در نتیجه، کنترل دقیق و کارایی این دستگاه در تضمین کیفیت و استاندارد محصول نهایی بسیار حائز اهمیت است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه سرخ‌ کن سبزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *