برای بسته بندی ادویه جات شما باید از دستگاه بسته بندی پودری سلفونی استفاده کنید. یعنی اگر دنبال دستگاه بسته‌ بندی ادویه جات هستید، پودری سلفونی که به صورت کاملا مکانیزه بسته بندی در سایز های مختلف را در زمان کمی انجام می دهد کار شما را راه می اندازد.

چار طرف دوخت نوع دوخت
زردچوبه، فلفل، سماق، دارچین، پودرهای خوراکی، پودرهای شیمیایی، پودرهایی دارویی و … بسته بندی انواع مواد پودری شامل:
در اوزان 20 گرم تا 900 گرم وزن ها
تمام اتوماتیک نوع کارکرد
170 * 150 * 290 سانتیمتر ابعاد دستگاه
آهن با پوشش الکترو استاتیک و مخزن استیل جنس بدنه
20 الی 30 بسته در دقیقه ظرفیت تولید

 

مکانیزم دستگاه بسته بندی

این دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد و مکانیزم آن با ابزارها و قطعات به روز، کاملا هوشمند و کوچک شده است که به همین علت جای کمی را اشغال کرده و در عین حال ظرفیت بالایی، برای بسته بندی عرضه میکند.

بسته بندی با دستگاه های شرکت نوآوران ماشین نوتریکا به شما کمک می کند تا به شیوه ای کاملا جدید، بدون نیاز به دخالت دست به صورت مرحله به مرحله بسته بندی ای دقیق را پیش ببرید و در عین حال از سرعت بالای بسته بندی نهایت استفاده را ببرید.

با استفاده از این دستگاه بسته‌ بندی در واقع با یک دستگاه بسته بندی خوب، علاوه به کیفیت بالا در بسته بندی و عرضه محصول مورد نظر تعداد بسیار بالایی هم به بازار ارسال می کنید که این مهم ترین هدف یک فروش موفق است.

این دستگاه با کیفیت بسیار بالای خود به شما کمک میکند تا سرعت تولید خود را افزایش داده و محصولات بیشتر و با کیفیت تری را ارائه نمایید.

توضیحات

سفارش دستگاه بسته‌ بندی ادویه

برای سفارش دستگاه بسته‌ بندی ادویه میتوانید با شماره تلفن ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ آقاي فهيم شرکت نوآوران ماشین تماس بگيريد همچنين شرکت نوآوران ماشين آمادگي دارد در صورتي که تمايل داريد از دستگاه و روند توليد آن پيش از خريد بازديد کنيد اين امکان را براي شما مشتريان محترم فراهم نمايد.

دستگاه های تولید شده توسط شرکت نوآروان ماشین همواره از نظر کیفی مورد بررسی و نظارت قرار میگیرد تا از استانداردهای لازم برای بهره وری بالا را داشته باشد.

شما مشتریان محترم میتوانید برای راه اندازی، توسعه و یا بهبود خط تولید خود با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نمایید. کارشناسان متخصص شرکت نوآوران ماشین با توجه به سابقه درخشان خود میتوانند راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته‌ بندی ادویه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *