دستگاه بالابر Z دارای سیستم کنترل برقی جهت قطع و وصل اتوماتیک جهت دستگاه بسته بندی توزین دار، کاربرد در خط تولید آجیل، سبزی خشک و تازه، ادویه، چیپس و … .

برای سفارش با ما تماس بگیرید

قیمت دستگاه به ریال (۱۴۰۲): 9۰۰,۰۰۰,۰۰۰ معادل 9۰ میلیون تومان

مشخصات فنی دستگاه بالابر Z

ابعاد دستگاه اندازه ارتفاع دستگاه: 3.5 متر قابل تغییر
برق مصرفی 1 کیلو وات
220 الی 380 ولت
تک فاز و سه فاز
کاربرد مخصوص حمل کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند و …، و انتقال آن ها به دستگاه های بسته بندی
جنس کاسه ها پلی اتیلن بهداشتی

اگر با خواندن این موارد و آشنایی با ویژگی های این محصول باز هم سوالی در زمینه خرید دستگاه بالابر z دارید کافیست با شماره‌های ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

بالا بر Z مخصوص حمل کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، خشکبار، غلات، قند و شکر و نمک و … و انتقال آنها به دستگاه‌های بسته‌بندی است.

خرید دستگاه بالابر z

برای خرید دستگاه بالابر z کافیست در همین بخش با شماره ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ تماس بگیرید. کارشناس فروش ما از ابتدای خرید تا پایان همواره همراه شما مشتری گرامی خواهد بود. با خرید این دستگاه از نوآوران ماشین یک قدم به سوی مکانیزه شدن خط تولید خود نزدیک تر شوید. به دنبال بالابر های دیگر هستید؟ روی لینک خرید انواع بالابر بزنید.

توضیحات

در خط تولید محصولات گرانولی همانند انواع خشکبار، ادویه های دان (سیر، موسیر و…) به کار گیری نیروی انسانی انتخابی عقلانی نیست. از عمده ترین دلیل های آن خطای انسانی و سرعت عمل پایینشان است. از این رو نوآوران ماشین با به کار گیری تمامی اصول تولید دستگاه های خودکار این امکان را برای مشتریان عزیزان فراهم کرده است تا با خرید دستگاه بالابر Z وظیفه انتقال مواد و محصولات از ابتدای خط تولید و پایین به سمت دستگاه های بسته بندی را به خوبی و با ضریب خطای پایین انجام دهد تا با کمترین زمان و هزینه های ثانویه خط تولیدتان را یک قدم به سوی خودکار و مکانیزه شدن هدایت کنید. قبل از خرید این محصول بهتر است کاربرد و همچنین مشخصات فنی آن را به خوبی فرا بگیرید و در صورت بروز هرگونه سوال با مشاورین ما درمیان بگذارید. تا پایان این مطلب همراه با باشید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بالابر Z”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *