در این مقاله از سایت نوآوران ماشین همراه ما باشید تا در مورد مزایا و خصوصیت های دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره صحبت کنیم.

در مقاله قبلی هم در مورد دستگاه بسته بندی نسکافه تک نفره صحبت کردیم که میتوانید آنرا نیز مطالعه بفرمایید؛

سرانه ی مصرف آبلیمو در کشور ما بسیار مورد توجه می باشد.

طعم بی نظیر آبلیمو در بسیاری از غذاها نه تنها سبب خوشمزه تر شدن و لذیذتر شدن غذاها می گردد، بلکه مزایای بسیار زیادی را نیز برای بدن در بر خواهد داشت. استفاده از آبلیمو در گذشته بسیار سخت و مشکل ساز بود.

شکسته شدن ظرف آبلیمو، نداشتن قابلیت جابجایی و حمل و نقل، محدود شدن استفاده از آبلیمو را در بر داشت.

اما امروزه با توجه به گسترش علم و فناوری و نیز دستیابی افراد به خلاقیت ها و ایده های ناب و نو سبب گشته است که آبلیمو ها را در پک های مناسب بسته بندی و به بازار عرضه نمایند.

این بسته بندی ها توسط دستگاه های خاص و مناسبی انجام می پذیرد.

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره، از جمله دستگاه های مقرون به صرفه و سود آوری می باشد که بسیاری از واحدهای تولیدی اقدام به استفاده از آن نموده اند.

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره مانند مابقی دستگاه ها از خصوصیات ویژه و منحصر بفردی برخوردار خواهد بود که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

توضیحات

خصوصیات دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

کیفیت ایده آل
یکی از خصوصیات قابل قبول و جذاب در این دستگاه ها ، کیفیت بسیار بالا در بسته بندی آنها می باشد. این دستگاه ها به نحوی طراحی و تولید شده اند، که بسته بندی های منحصر بفرد را با کیفیت بسیار بالا به بازار عرضه خواهند نمود.

اگر کیفیت در بسته بندی این محصولات مناسب نباشد، آبلیمو از درزها به بیرون نفوذ خواهد نمود.

از این جهت بسته بندی مایعات با دقت و ظرافت بیشتری صورت می پذیرد.

  • سرعت مناسب:
    از دیگر موارد قابل توجه در این دستگاه ها ، سرعت مناسب تولید بسته بندی خواهد بود. این دستگاه با توجه به نیاز تولید کننده در زمان معینی اقدام به تولید محصولات با کیفیت خواهد نمود. سرعت بالای این دستگاه سبب می شود که در زمان کوتاهی میزان قابل توجهی از آبلیموهای تک نفره تولید و ارائه شود.
  • هوشمند بودن:
    دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره کاملا هوشمند و قابل تقدیر می باشد. این دستگاه با در بر داشتن مانیتور مناسب برای تمامی عملیات خود به صورت جداگانه دستورالعمل های مناسب را دریافت نموده و سپس اقدام به تولید محصول خواهند نمود. زمان مناسب ، تعداد محصول ، وزن بسته بندی و مواردی از این قبیل از طریق کاربر برای دستگاه تعریف شده و دستگاه بر طبق دستورالعلهای دریافتی ، اقدام به تهیه آبلیمو تک نفره خواهد نمود. این دستگاه در صورت مواجه شدن با کوچکترین خطایی از حرکت ایستاده و تا رفع خطا اقدام به تولید محصول نخواهد نمود. با استفاده از سیستم کنترل تعداد بر روی این دستگاه می توان تعداد محصولات تولیدی مورد نظر را وارد نمود تا محصول در زمان مشخصی از تولید دست بکشد.
  • ابعاد دستگاه:
    دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره از ابعاد متفاوت و مناسبی برخوردار هستند. ابعاد این دستگاه ها به نحوی هستند که قابلیت جابجایی در آنها بسیار ساده خواهد بود. همچنین این نوع از دستگاه ها را با توجه به ابعاد و ارتفاع آنها می توان در بسیاری از مراکز مورد استفاده قرار داد. برخی از تولید کنندگان ، اقدام به استفاده از این دستگاه در مغازه و یا فروشگاه خود خواهند نمود.
  • برق مصرفی:
    بسیاری از دستگاه ها به نحوی طراحی و تولید شده اند که به میزان بسیار بالایی برق مصرف می نمایند. دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره به صورت قابل توجهی کم مصرف و مقرون به صرفه خواهند بود. استفاده از برق در این محصولات بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود.

انواع دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

دستگاههای متفاوتی برای بسته بندی های گوناگون محصولات به بازار ارائه شده اند. تولید کنندگان با در نظر گرفتن نیاز خود ، اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خواهند نمود.
دستگاه بسته بندی تک نفره مدادی: این دستگاه دارای بسته بندی های مناسب و باکیفیتی هستند که اغلب به صورت تک نازله و یا چند نازله برای رفاه حال تولید کننده به بازار ارائه می شوند. بسته بندی های مستطیل شکل که آسان باز شو نیز هستند از محصولات تولیدی این دستگاه ها خواهند بود.
دستگاه بسته بندی تک نفره سه طرف دوخت : در این دستگاه ها به صورت سه طرف دوخت بسته بندی انجام می پذیرد. این بسته بندی ها نیز به صورت مستطیل شکل هستند.
دستگاه های بسته بندی چهار طرف دوخت: این نوع از دستگاه ها نیز به صورت چهار طرفه بسته بندی را دوخت می زنند. اغلب موارد استفاده از این دستگاه ها برای محصولات پودری خواهد بود.

دستگاههای دیگری نیز موجود هستند که تولید کننده برای رفاه حال خود و مشتریان اقدام به تهیه آنها خواهد نمود.

دستگاه نوار نقاله و دستگاه چاپ از جمله دستگاه های مفید و قابل توجه خواهند بود.

تولید کننده برای درج تاریخ انقضا و تولید و همچنین قیمت محصول، اقدام به استفاده از دستگاه تاریخ زن و برای جمع کردن بسته ها اقدام به استفاده از نوار نقاله خواهند نمود.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. برای اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما یا شماره تلفن مشاوره: ۰۹۱۹۰۱۰۱۴۴۷ استفاده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *