دستگاه قوطی پرکن پودری نوآوران ماشین مناسب برای پر کردن انواع مواد گرانولی شامل نمک کریستال، حبوبات، خشکبار، غلات، دانه های قهوه و مواد دارویی و شیمیایی و … . در انواع قوطی بصورت پلاستیکی pet، مقوایی، شیشه ای و فلزی.

قیمت به ریال (در سال 1402): 2,400,000,000 معادل 240 میلیون تومان

شرکت نوآوران ماشین سازنده دستگاه قوطی پرکن دو توزین و چهارتوزین است.


مشخصات فنی دستگاه قوطی پرکن پودری

ابعاد دستگاه اندازه طول دستگاه: 150 سانتیمتر
اندازه عرض دستگاه: 200 سانتیمتر
اندازه ارتفاع دستگاه: 290 سانتیمتر
برق مصرفی 1 کیلووات
220 الی 380 ولت تک فاز و سه فاز
وزن دستگاه 650 کلیوگرم
سرعت بسته بندی 25 الی 35 بسته در دقیقه
وزن بسته 10 گرم الی 1100 گرم (1 کیلو و 100 گرم)
امکانات دستگاه این دستگاه قوطی پرکن مجهز به:
سیستم های دیجیتالی PLC، HMI
مانیتور منو فارسی (لمسی)
سیستم عیب یاب اتوماتیک
و …

 

توضیحات

موارد استفاده از دستگاه قوطی پرکن پودری

انواع مواد گرانولی شامل پسته، میوه و سبزیجات خشک، حبوبات و خشکبار، قند، شکر، چای، کشمش، زرشک، برنج، مواد دارویی و شیمیایی و … برای قرار گرفتن در قوطی ها نیاز به دستگاه قوطی پرکن پودری دارد که در خط تولید و بسته بندی ادویه و … به کار می رود. بدلیل تمایل بازار بر استفاده از ادویه‌هایی که در قوطی پر شده اند، مصرف این دسته از محصولات در سال‌های اخیر بسیار بیشتر از گذشته شده است. ماشین قوطی پرکن پودری دقیقا به همین منظور استفاده می شود.

دستگاه قوطی پرکن پودری به تناسب دستگاه بسته‌بندی سلفونی پودری ارزان‌تر است. قوطی‌ها پس از چیده شدن بر روی نوار نقاله جلوی دستگاه پرکن، به ترتیب پر می شوند. پس از پر شدن بر روی میز ترافیک جمع شده تا اپراتور دستگاه آن ها را به بخش درب‌بندی و پلمپ منتقل کند.

این دستگاه یک دستگاه مهم بعنوان یکی از اصلی ترین ماشین آلات خط تولید ادویه جات می باشد.

ماشین قوطی پرکن پودری یک تجهیز مهم و حیاتی در خط تولید ادویه‌جات است. این دستگاه به عنوان یکی از ماشین‌آلات اصلی خط تولید ادویه‌جات شناخته می‌شود. وظیفه اصلی این دستگاه، پر کردن و بسته‌بندی مواد پودری مانند ادویه‌ها، به‌طور دقیق و اتوماتیک در قوطی‌ها است. استفاده از این دستگاه باعث افزایش کیفیت و دقت در پرکردن محصولات می‌شود و همچنین سرعت تولید را افزایش می‌دهد. این تجهیز با توجه به اهمیت آن در فرآیند تولید، جزء ابزارهای اساسی و ضروری در صنعت ادویه‌جات محسوب می‌شود.

این دستگاه با قابلیت اتوماسیون بالا، دقت در اندازه‌گیری مواد، و سرعت بالا، به بهبود عملکرد خط تولید کمک می‌کند. قابلیت پیکربندی دقیق میزان پرکردن هر قوطی و تنظیمات مختلف برای انواع مختلف ادویه‌ها، این دستگاه را به یک ابزار چندمنظوره در صنعت تبدیل کرده است.

با توجه به افزایش تقاضا برای ادویه‌جات با کیفیت و استاندارد، دستگاه قوطی پرکن پودری نقش بسیار مهمی در تضمین کیفیت و ایمنی محصولات دارد. این دستگاه باعث کاهش خطاها و اختلافات در میزان پرکردن قوطی‌ها می‌شود و همچنین از لحاظ بهداشتی نیز استانداردهای بالایی را رعایت می‌کند.

با تکنولوژی‌های نوین، دستگاه‌های قوطی پرکن پودری امکان اتصال به سیستم‌های کنترلی هوشمند را دارا هستند. این اتصالات هوشمند به تولیدکنندگان امکان مانیتورینگ و کنترل دقیق تر فرآیند تولید را می‌دهد و از امکانات تنظیم و بهبود مستمر برخوردار است.

به طور کلی، ماشین قوطی پرکن پودری به عنوان یک عضو حیاتی در خط تولید ادویه‌جات، نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت، بهره‌وری و استاندارد ساخت محصولات دارد و به کمک اتوماسیون و تکنولوژی به‌روز، به بهبود مستمر در صنعت ادویه‌جات کمک می‌کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه قوطی پرکن پودری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *